Tuesday, March 06, 2007

Vakantie weer voorbij.

Helaas de voorjaars vakantie is weer voorbij. Ik moet vandaag weer aan het werk gelukkig heb ik dinsdag ochtend altijd vrij dus een kleine verlenging van de vakantie. Ik moet zeggen dat ik nu al uitkijk naar de mei vakantie omdat ik behoorlijk verkouden ben geweest en niet echt het idee heb dat ik vakantie heb gehad. Maar ja het is niet anders, ik vind het wel weer leuk om iedereen te zien en ik vind mijn werk gelukkig erg leuk dus dat scheelt weer heel erg veel. En wat het weer betreft is het ook niet erg om weer aan het werk te gaan, ik hoop dat het snel weer mooi weer wordt. Voor iedereen die weer aan het werk moet veel plezier maar weer!!

3 comments:

Miranda said...

Succes met werken weer!
Enne mooi die nieuwe banner!!

Serai Meulen said...

gave banner!!!! :). jammer dat je niet veel aan je vakantie hebt gehad! hopelijk een niet al te zware eerste werkdag geweest ;)

Anonymous said...

En viel het een beetje mee weer werken? Altijd balen he na een vakantie!