Friday, January 05, 2007

Plakboek

Emil is vandaag voor de eerste keer naar het kinderdagverblijf. In december heeft hij al twee middagjes meegedraaid om te wennen. Hij vind het helemaal geweldig. Van- morgen toen ik zij vandaag mag je naar school begon hij helemaal te glunderen en te juichen. Bij het kdv doen ze alle knutselwerkjes in een persoonlijk plakboek als hij daar dan weg gaat dan krijg hij dat mee. Dus ik dacht, ik ga het plakboek maar even opleuken. Ik mis zelf nog wat maar zie het even niet.

Plakboek 002

3 comments:

Miranda said...

Hij wordt leuk Regien. Ik geloof dat ik met een fijnlijner nog een dubbel lijntje langs de buitenkant zo zetten (als een soort kadertje).

En heeft 'ie een leuke dag gehad? En jij genoten van je vrije dag?

blondje said...

hoi regina

bedankt voor je lieve berichtje ,, superrrrrrrrrr je was de 1e ..
jij hebt ook een leuke blog zeg ..
alles goed gegaan met je mannetje vandaag ??
en jij nog wat kunnen genieten ..

vraagje mag ik jouw blog bij mijn links zetten ??

thanks
groetjes yvonne

Serai Meulen said...

ik vind hem super, en idd een lijntje langs de rand. hoe vond hij het??