Saturday, January 06, 2007

tagged!!

Ja hoor ik ben weer getagd en wel door Marga. Ik snap nu hoe het werk dus ik ga ook maar eens mee doen. Ik vind deze wel heel erg grappig!! Jammer dat ik niet een boek van Emil dichter bij had liggen.

I have to:

1. Grab the book closest to you.
2. Open to page 123, go down to the fourth sentence.
3. Post the text of the following 3 sentences on your blog.
4. Name of the author and book.
5. Tag three people of your own.

1. Het boek wat ik het dichts bij heb liggen is uit mijn kerstpaket, "De keukens van Italië".

Photobucket - Video and Image Hosting

2. Pagina 123.

Photobucket - Video and Image Hosting

4. Het boek heet dus "De keuken van Italië"
en het is geschreven door Antonio Carluccio, dit is de Italiaan waar Jamie oliver
heeft gewerkt.

5. Ik tag bij deze Linda, Serai en Yvonne (blondje)

Het maakt niet zo veel uit wat het dichts bij zijnde boek was geweest, want ik zit in de woonkamer en in mijn boekenkast staan alleen kookboeken!!

3 comments:

Anonymous said...

geweldig Regina !!!

Miranda said...

Hé, je boek is dus al binnen?
Dat is wel lekker snel dus!

Marga said...

geweldig!!!!!!
Grappig om te zien welk boek een ieder vind.....

Lekker snel ingevuld, Regina, leuk!